Saturday, January 31

erti cinta?

aku tak tau ape itu erti: cinta dan sayang. apa yang aku tau cinta itu , bila aku bosan aku tinggalkan kau, dan bila kau bosan kau tinggalkan aku. bila aku nampak wanita cun yang more cute..Aku tinggalkan kau. bila kau nampak lelaki more hensom kau tinggalkan aku: aku suke color black: kau suke color pink : aku suke layan gig..s : kau suke layan club: aku suke lepak mamak : aku suke lepak starbuck : aku tak suke dengan diriku : kau suke dengan dirimu : aku suke paklah jadi ..PM : kau suke siti nurhaliza jadi penyanyi: Aku suke membuang air besar sambil senyum : kau suke membuang air kecil sambil pakai lipstik : aku suke pakai sluar regular-regular : kau suke pakai skirt pendek-pendek : aku pakai barang murah-murah: kau pakai barang mahal-mahal : aku suke tengok wayang: kau suke buat wayang: kau suke jadi seorang pelakon: aku suke jadi seorang penonton lakonanmu: aku suke lukis kartun di depan tiang rumahku: kau suke berkata aku macam tiang lampu di depan rumahmu: aku di lahirkan di pondok yang kecik: kau di lahirkan di istana yang besar: aku suke senyum sambil berfikir: kau suke-suke jer fikir aku bukan-bukan: aku kata muke kau cantik macam primadona: kau pulak berkata-kata denganku, beruk lagi cantik dari pada muke kau. maka lalu aku menjawab balik soklan itu:..kawan saje dengan beruk tersebot:..kau pon terus berlalu pergi..meninggalkan aku ..aku pon blaa la jugaaa..

No comments:

Post a Comment